Oväder...

Tjoooooohoooo!

Det regnar, det åskar och det blixtrar som 1777777 (för att inte säga det där fula ordet, haha) just nu. Jag är hemma hos min kusin (han är min syssling men vem bryr sig!!!) och vi har just vart nere i hans pool och badat, fast jag gjorde inte det för mitt öga är lite svullet. Jag satt brevid och snackade med mamma, pappa, hans pappa Claudio och mammas kusin Ellen. Brevid poolen är det en liten kiosk typ så jag köpte en chokladtårte-bit, den var god och stor så pappa fick typ hälften. Just nu är min svenska kusin Ebba (det finns en länk till hennes blogg till vänster) här med för att hon är också i Brasilien! Nu ska vi käka!

Hej då

Kommentarer
Postat av: SV;

Hej sötnosen! Vad härligt att det är det! Jag har tyvr varit hos doktorn idag och fått reda på att jag ahr halsfluss =( Du f´år ha det toppen bästa fina du! Puss

2009-12-18 @ 15:01:33
URL: http://majispajis.blogg.se/
Postat av: ^www^

Hej Maya!!! Jag saknar dig soooo much! :D

Men, det verkar ju iaf som att du har det TOPPENBRA! Och det är ju bra. :)



PS. Kom ihåg att skriva mkt på din blogg!

2009-12-19 @ 10:12:46
URL: http://dukommerihagmittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0