Handboll!!

Tjenare!
Igår var jag på en maskerad, det var kul! Jag var utkädd till emo :)
Jag hade en svart peruk, rosa och svart-randig slips, svarta jeans och en vit tröja med ett svart mönster på.

Idag har jag bakat piroger, dem blev jättegoda! (recept kommer en annan dag). Sen har jag vart på handboll och nu är jag tröööött...

Bra nyheter:

♣ nästa vecka ska jag flytta och få eget rum!
♣ Idag har det varit studiedag i skolan.
♣ Att jag ska på fest på lördag.
♣ På söndag blir det match.
♣ Upptäckt en jättebra affär.

Dåliga nyheter

♦ maja är sjuk (hoppas hon kommer till skolan imorn)
♦ Marc är fortfarande sjuk.                                                                                                                      

See you later aligator!


Kommentarer
Postat av: majispajis.blogg.se/majispajiskarlek

Naaw! Du är bääästt gumman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I love you forever BFF (BEST FRIENDS FOREVER)

2009-11-10 @ 15:27:03
URL: http://majispajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0