Senaste nytt

Bra nyheter:

♣ Ny sak på bloggen! Vill du ha reklam för din blogg? Det fixar jag! Jag skriver ditt namnet på din blogg i slutet av varje inlägg i utbyte att du gör det samma för mig, ditt namn ligger uppe i högst 2 veckor.



Det kommer t.ex se ut så här:
blablabla inläggg blablablablablablablabla
Glöm inte att gå in på monstermaya.blogg.se





♣ Bröderna Leijonhjärta var jätte bra!
♣ Det är fest på lördag.
♣ Det är mindre än en vecka kvar till flytten.



Dåliga nyheter:

♦ Maja har vart sjuk ännu mera *snyft*
♦ Pappa är också sjuk nu.
♦ jag har glömt hur man lägger in videosar på bloggen.
kommentera mera!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du tyckte om pjäsen :D Jag gillade den också :D

2009-11-12 @ 20:52:27
Postat av: Anonym

ÅÅÅ jag älskar dig bästavän <33 Pusssaar

2009-11-12 @ 21:33:21
URL: http://majispajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0