Sorry...

Hej hej!
Förlåt att jag inte bloggat på ett tag :C
En ironisk sak är att min kompis är oftare inne på min blogg än jag själv... haha

Meeen jag ska fösöka göra ett X-tra långt inlägg som kompensation!!
Marc har varit sjuk så mamma har varit hemma med honom (jag tror inte att det är svininfluensan) så jag fick åka tunnelbana själv till skolan, på tunnelbanan var det nåt konstigt med tåget så den åkte jättelånsamt. Det gjorde så att jag tappade jätte mycket tid... När jag väl var i skolan så hade jag matte som första lektion. På matten gjorde jag klart diagnosen till kapitel 2 ♥ (jag har äntligen fattat hur man gör sånna där hjärtan!). Jag märkte också att det hade börjat snöa, men det var mycket mer under andra lektionen.

Sen hade vi två lektoner till, jag minns inte vilka. Till lunch var det pankakor , eftersom vi bara får det en gång per termin rusade vi ner till matsalen. Efter 5 pankakor blev man lite illamående... Efter lunch hade jag bara en lektion,  det var SO och det var så trååååkigt!!! Jag sov typ med öppna ögon... Efter det så hängde jag på klubben med Isa, Cxxxx och Ellen. De lekte nåt med några gubbar medans jag gjorde ett kort till en tjej i min klass som fyller år, hon har fest på söndag och det är en maskerad men jag vet inte riktigt vad jag ska klä ut mig till... (skriv en kommentar och ge mig tips senast lördag morgon). På vägen hem hann jag bli dyblöt innan jag ens hunnit komma till tjärhovsplan för att ta bussen.

Hemma 

Pappa hade kommit hem från köpenhamn, det var kul för jag hade saknat honom lite. Jag visade honom mina nya skor (ska försöka lägga in bilder)och pratade lite. Just nu sitter jag och bloggar och tänker på flytten, det är bara 13 dagar kvar♥!!! Jag har ätit yoghurt med müsli och en bulle, det var gott. Imorn ska jag och Cxxxx baka kladdkaka inför en grej i skolan.

 RECEPT:

2 ägg                                  UGN: 175°
3 dl socker
2 dl vetemjöl
2 tsk vaniljsocker
1 dl kakao
150g smör

1. vispa ägget och sockret pösigt.
2. värm smöret så det smälter
3. blanda allt förutom smöret
4. blanda i smöret i smeten
5. häll smeten i en form (X-tra bra är en form med avtagbara sidor)
6. sätt in den i ugnen och låt den vara inne i ca 20 min.
7. ÄTAAAA!!!!

En sista grej; glöm inte att se EMA galan (European music awards) på MTV kl 21 Idag!!

Hej då


Kommentarer
Postat av: majispajis.blogg.se/majispajiskarlek

ÅÅÅH! Vad gullig du är ! Jag har feber och är jätte sjuk, kommer nog inte imorgo heller ! :( Det tar mellan 1-2 veckor :) Puss och kram!

2009-11-05 @ 18:03:29
URL: http://majispajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0