Vad ska jag ha för rubrik?

Hej hej här är ett snabbt inlägg!

Jag har just vart på handboll, veri veri funni!
Jepp det var kul! Men man blev lite mycket trött....  (-.-)
Jag hade träslöjd idag, och där hade vi börjat på ett nytt projekt om återvinning. Så vi gick ut och fick 25 kr var att köpa något för (alltså second hand, inte nytt), som vi skulle göra nåt helt nytt av.Det var roligare än vad det lät som i början. Jag har forsatt med min stickning och jag hoppas den blir klar snart. Nu måste jag dusha!

BYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYE

Snälla kommentera lite eller mycket, helst mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0