fest och denny's

Tjabba, tjena hallå!!!

Idag fick jag frukost på sängen, soooooft ^w^, det var en kopp söder-te, en knäckemacka och ett ägg!
Sen cyklade jag, lillebror Marc, mamma och pappa till denny's home och kollade på möbler. Mycket fint och mycket dyrt...
<- det där är en grej jag vill ha, men den kostar "bara" 8500:- !!!
Sen gick vi till TexMexbar i söderhallarna och käkade lunch, jag åt en natcho deluxe. Det var gott. Efter maten fikade vi, men efter det var pappa tvungen att jobba lite så jag, mamma och Marc åkte hem och tittade på teve.

Typ kl 16 gick jag, Marc och mamma till Bella hon fylde 13 år så det var fest. Ganska tråkigt faktiskt... Sen gick jag och spelade pingis i bellas källare med några andra det var ganska kul... Sen gick vi hem och åt middag. Nu bloggar jag och är shoppingsugen!
Bye


Jag behöver tips på vad man kan blogga om istället för att bara skriva det man gjorde under dagen... Kommentera!!!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Kommer du på träningen idag?

2009-10-26 @ 09:21:25
Postat av: ^www^

Det var ju billit, 8500:-

Soft med höstlov nu! :D

2009-10-26 @ 10:54:01
URL: http://dukommerihagmittnamn.blogg.se/
Postat av: majispajis.blogg.se/majispajiskarlek

Hahhaha ! Mycket pengar ! DYRT FÖR ETT SÅNT LIKSOM! PUSSAR

2009-11-10 @ 15:29:24
URL: http://majispajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0