ehh... vad heter det? Passionsfrukt!!

(den som vart med mig idag fattar nog rubriken)
Hej!! sitter och äter passionsfrukt! Yummi!
Har vart med Astrid, Olle och Gabbi idag! Vi hade jättekul! först gick vi in på indiska i söderhallarna (Olle var inte med då), där inne hade vi en outfit tävling. tema sommar.
Det blev oavgjort. Jag tycker iaf att jag blev bäst. xD
sen gick vi och provade glasögon XD och gjorde ett syntest. Gabbi och Astrid är närsynta och jag är typ översynt,
så jag har typ tjatat hela eftermiddan om att jag är närsyn, och jag vet faan inte vad man är när man e översynt.
sen gick vi till björnsan (Olle var med då), men den stora gungan var uptagen >:( så vi gick till 6årsgården, men stora gungan där var också upptagen :'( men vi gungade lite där iallafall.
sen gick vi till Beyond Retro och hade en till outfittävling, men bara jag och astrid tävlade då. Jag vann!

Thats it!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Höhö! Jag blev bäst! Fast på beyond retro så hade jag snyggare skor. Jag följde med olle för att hon ville oxå kolla ögonen och då sa dom "ojoj, bättre ögon kan man inte hitta". Du ser överbra! Ses på måndag(om vi inte gör något i helgen) :¤)

2010-04-30 @ 14:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0