Nu är det ingen simmning mera! inlägg 100!

(den här terminen)
Nu är jag fri på fredagar! iaf efter portogisiskan!

TILL ISA LEMON LISA ASTRID CARLA:
vi kan börja filma på fredagar nu!


Det enda lilla dumma var att jag typ skämmde ut mig lite.
Jag hade stressat jättemycket för att komma i tid, så min tofs var rufsig och mitt hår stog ut lite här och där. Jga sprang in på badhuset och slängde in allt i ett skåp (och låste såklart). När jag var ute i simmhallen var mi tränare där med en annan grupp, men det visste inte jag såklart. Så jag gick fram till henne

-Förlåt att jag är sen, sa jag då.
-Eh, det är inte träning idag, den sista var innan lovet, svarar min tränare.
-ojdå! Sa jag och går därifrån.

DET HÄR ÄR MITT HUNDRADE INLÄGG! NU FIRAR VI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0