Nu är jag tillbaka!

j hej!!
Har inte bloggat för jag har vart på Laggarbo (mitt landställe).
Vi upptäckte att det typ var något fel med rören så man kunde typ inte använda handfatet/duschen/vasken. Så vi blev tvungna att vara på farmor och farfars landställe.  :(
Jag fick ett fint påskägg med mkt godis!  :D
Vi målade ägg och så här fina blev dom!!
Jag målade den här tjejen!
Marc målade en blå kille
marc målade en till kille...
vilken överraskning! Marc målade en till kille!
Marc målade Naruto
liknar det?
mamma gjorde Casta Fiore i Tintin
....
och hon gjorde Professor Kalkyl. fast hon gjorde en hatt på honom
Jag och marc gjorde 3 karaktärer ur tv-sertien Avatar på Nickelodeon.
Katara gjorde jag!
Marc gjorde Aang
Zuko blev lite krossad, det är därför han inte ser glad ut.
Aang och katara och en till kille.
och där är zuko.
Och det här är mitt fantasilösa ägg.
GLAD PÅSK!!
PS!
Google inlägget var ett april-skämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0