Heiiiiiiiii!

Idag har jag haft NP (nationella proven), tråkigt men inte svårt. på lunchrasten gick jag och Maja hem till Etta (hon var självklart med också!) och snackade och flummade! Jätte kul!
Sen var det mentortimme och vi fick kakor! Sen gick jag och Etta till Konsum och köpte kakor! Sen gick vi till nytorget och ringde Ivan för att fråga om ett konstigt ord sammtidigt som vi övertalade han, Joel och keyvan att komma dit för vi hade tråkigt!
kl 16:00 tittade jag på Ettas gitarrlektion, man blev lite sugen så när jag kom hem och tänkte öva lite upptäckte jag att en grej på gitarren hade lossnat igen... :( lessen nu
Nu skajag frtsätta på en låttext!
Ha det Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0