City Gross

Hej har just kommit hem från en dag barnabete på citygross. Det var inte så jobbit som jag tänkt mig tack vare mina fina lagkompisar!♥ tänkte lägga upp några bilder från brasilien

molnig dag.. utsikt från Lorenzos (syssling) balkong

samma som ovan

En stand "Recreio"

två par skor jag fick av Luisa, min sysslig

Lorenzos pool
solnedgång på copacabana

ett speciellt mini-ägg som är väldigt vanligt i brailien

Brassar är inte precis kända för bra engelska, det kan bilden intyga!

så här borde det stå:
"forbidden to use suntan lotions or cream in the swimming pool"

vilket betyder:
"förbjudet att använda solskydd och kräm i bassängen"

ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: floppi

Aah tack Maya gud vad härligt det såg ut (så avizz)

2010-02-01 @ 19:11:15
URL: http://shubbi.blogg.se/
Postat av: Erika

Gud vad fint det verkar vara där! :)

2010-02-03 @ 21:40:40
URL: http://eriicasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0