lite fakta om mig

hej, har inget att skriva om så jag skriver lite om mig själv.
Namn: Maya, det fattar ni ju
Född: 12:e februari 1998
Hårfärg: Mörkblond
Ögonfärg: Blå
Längd: typ 153 cm
Bästa bok: Twilight!!!!
Bästa film: ???
Musik: Ganska blandad musik, det finns inget jag lyssnar mest på.
Vad jag gör just nu: Lyssnar på Twilight soundtracket och bloggar
Ska göra: Titta på handbollsmatch sverige-polen
Ringsignal: Rehab med Amy Winehouse
Läser just nu: "När jag hör din röst" av Stephanie Meyer
Skriver kanske mer sen
Men snälla kommentera, jag bloggar ju inte utan anledning!
Hedå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du msn, isf kan ja få den//lolo, 11år

2010-02-20 @ 00:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0