Nu är jag tillbaka!

I onsdags kom jag hem, kl 11 till flygplatsen och 12 hem (på natten). Torsdagen bestod mest av att sova och köpa vinterkläder och skor, dagen flög bara iväg, asså, jag hade tänkt att messa nån och berätta att jag var hemma men det hann jag inte med för plötsligt var klockan typ 21. på fredagen var jag för första gången på det här året i skolan.
Det var trevligt!! jag fick många kramar av mina mysiga vänner! Lemon, Lisa, Astrid och Isa gav mig en lite välkomst present! Det var en mössa och 6 par örhängen, gulligt av er, ni behövde verkligen inte!
I fredags så köpte jag (lisa var med mig) andra delen av "Twilght"-serien, "New Moon" eller som den heter på svenska "När jag hör din röst" av Sephanie Meyer. Har du inte läst den ännu så är det bäst att du börjar med det samma (annars... òó )!
När man har börjat med dem kan man bara inte sluta, man är fast. Aja, när jag hade köpt boken gick vi hem till mig och åt mellis sen gick vi vidare och kollade lite i affärer på götgatsbacken. Jag hade gärna köpt något. Efter att vi vart inne på HM ett tag så gick vi vidare och fikade på Tully´s coffee. Vi drack varsin varm choklad och delade på en muffin. Det var jätte mysigt! 
Sen gick vi hem, men vi ska bada på Eriksdalsbadet på söndag. 
Idag var min kompis Jonna här. Vi gick till ringen för att byta en kjol jag hade fått i julklapp fast den var för liten. Så vi gick dit. När vi var där var vi med i en ica tävling så vi fick var sin kexchoklad gratis!
När vi var i Ringen upptäckte jag två saker:
 
1. jag hade glömt kjolen
2. Boken jag köpte igår var 60 kr billigare på Bokia (189 kr på Akademibokhandeln och 129 kr på Bokia). 
Puss 
 

 


Kommentarer
Postat av: Maja

Jo fast jag orkade inte. För svår sida

2010-01-17 @ 15:03:11
URL: http://majispajis.blogg.se/
Postat av: floppi på handbollen!

Lägg in ngn bild ifrån brasilien tack<33

2010-01-19 @ 13:05:16
URL: http://shubbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0