Tilda har utmanat mig...

... på 6 sanningar.
Så här går det till:
- De som blir utmanade ska skriva 6 sanningar om sig själva i sin blogg och samtidigt berätta om reglerna i spelet.

- När de genomfört utmaningen ska de välja 6 nya bloggare och göra en lista av deras namn. 
Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem 
veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

6 saker ni (kanske) inte visste om mig:

  • Jag lärde mig att cykla när jag var 6 år?
  • När jag var typ 3 så hade jag väldigt ofta öroninflamation?
  • Jag slutade med napp stax innan jag började 6:års?
  • Jag trände simmhopp tre ggr i veckan, men slutade för att jag alltid blev sjuk efter träningen?
  • Att jag saknar simmhoppet?
  • Att jag är näst yngst i hela min släkt?
_________________________________________________

Jag utmanar:

  • misscan.blogg.se
  • shubbi.blogg.se
  • misspinsam.blogg.se
  • decos.blogg.se
  • fforeveer.blogg.se
  • kissies.se


Kommentarer
Postat av: Floppa

Nee Maja utmana inte mej...!<3



:3

2010-07-08 @ 20:10:09
URL: http://shubbi.blogg.se/
Postat av: ida

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



snälla kan du rösta

2010-07-18 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0