Sommarlooooooooooooooov!

Gud vad härligt!! Jag är hur less på skolan som helst.
10 veckor! Ska kanske bada med Astrid och Carla imorn. Borde ringa dom.
Liten sommarlovsdikt som jag skrivit ©.
nu när skolan är slut
så kan man äntligen pusta ut

och länge ska jag sova
det kan jag faktiskt lova

man kan åka och bada
och alla är glada

med tio veckor lov hinner jag nog vila mig
till skolan som till och med är helt okej






det blir nog inte så mycket bloggning under sommaren, jag vill hellre vara ute i solen
Glad sommar

Kommentarer
Postat av: misspinsam

SOMMARLOV!!!! :D

jättefin dikt maya ^^ <33 :D

SOMMARLOV!!

2010-06-10 @ 13:11:16
URL: http://misspinsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0