Åre!

hallihallå i lingonskogen!
Iförrgår kom jag hem från fjällen. Det  var jättekul!!! jag älskar att åka skidor! Skulle också vilja pröva på snowboard nån gång. Immoron ska jag och Lisa se Alice i underlandet 3D! det ska bli kul!!! Igår köpte jag den sista boken i twilightserien. Det känns både bra och dåligt. Det bra är att jag får läsa den. det dåliga är att den kommer att ta slut och att det inte kommer fler. Jag stör mig sjuuuuuukt mycke på att jag läser snabbt, jag är redan på kapitel 19 och har ändå försökt hålla igen lite...  -.- snyft, boken tar slut






Kommentarer
Postat av: Maya N

herregudd jag me! jag läste ut dom jätte snabbt, när jag var på sista boken försökte jag läsa så långsamt som möjligt. Och precis när jag var jätte inne i den så vände jag sida och det var bara en halv sida kvar av boken. DET VAR JÄTTE SORLIGT!

2010-04-01 @ 18:49:21
URL: http://eveelynevelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0