Har vart lite med Jonna idag

Jonna kom hem till mig idag. Vi kollade lite på Marcs fotbollsmatch sen gick vi till Ringen och kollade lite. Köpte ett ursnyggt grönt Lumene natural code mini nagellack för 29:- på Lindex! Har satt på det men det blev lite dåligt för jag gjorde sönder det med nästan en gång -.- jag är så duktig... Men färgen är skitsnygg!

______________↑_________________________________
Jonna betalade men jag skulle betala tillbaka när vi kom hem,  men vi glömde... Betalar dig nästa gång vi träffas.
Jonna du glömde ditt halsband!!!

Trodde att Majas uppvisning var i helgen men den är nästa helg! Hann inte upptäcka det förän jag och Jonna redan var framme....

Dagens Låt!


Speachless med Lady GaGa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0