Hej hopp i lingonskogen...

Hej!
jag har inga pengar på mobilen -.-
Min farbror Sven råkade idag ut för en trafikolycka och är på sjukhus, min kusin Ellen (Svens dotter) fyller 15 idag.
Det kändes sorgligt att få veta att det hade hänt och det blev inte bättre av att pappa var ledsen när han kom hem.
:'(
en bra sak iaf är att han inte har dödliga skador
Det skulle komma byggjobbare hem till oss idag men dom kom aldrig, så jag sms:ade Maja efter ett tag och vi tog en promenix.
Have a nice weekend

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skade mig i 3 år intensivt typ



Jag tänkte om helt, ändrade mycker inställning



Nej jag gjorde andra självmordsföresök



Ja jag har blivit riktigt stark!

2010-05-22 @ 02:57:39
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0