Jag är så bäst.......

Sitter på rummet och lyssnar på musik! Marc har en kompis med sig. Jag var med Isa, Carla, Astrid och lemon i eftermiddags! Vi hade kul!

Om ni inte vet om det hade jag tänkt att inte äta godis, dricka läsk och äta kött den här veckan. Mem jag har redan brutit köttlöftet två gånger-.- jag ger upp vegetarian grejen, det funkar inte riktigt. Men godis och läsk löftet har det gått bra än så länge. Jag har liksom känt de senaste veckorna att jag ätit lite för mycket sötsaker.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du drack ju läsk när du var med oss!

2010-05-25 @ 20:37:11
Postat av: Maya

Ajdå! >:( smisk på mig

2010-05-25 @ 20:47:55
URL: http://monstermaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0