Om förra inlägget.

Jo nu ska jag förklara ordentligt.
På min statistik stod det att ingen vart inne på min blogg den 29/5, fast minst 2 peroner måste vart inne på den. Idag är det den 30/5 .
Svar på tal om det förra inlägget!
till "en som undrar"
Nej, jag ska inte bli fjortis.
Jag tycker att det är väldigt fegt att inte kunna stå för sina åsikter och skriva "från anonym" tex. Om man vill nåt så kan man väl ändå skriva sitt namn. Det tjänar inget till om man skriver anonym ifall du kommenterat många gånger på min blogg, det är hur lätt som helst att kolla upp din  IPadress.
Puss och kram till allihopa!

Kommentarer
Postat av: misspinsam

Maya, jag LOVAR ju att det inte var jag! tror du mig? <33 älskar dig!

2010-06-03 @ 16:59:12
URL: http://misspinsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0