Sick!

jag är sjuk. blööööö.

jag updaterade inget igår pga den f*cking maginfluensan (eller nåt sånt).

Min helg:

Lördag: Var hos Håkan m. familj (typ pappas kompis). Amanda, Marcel och Mattias var också där.
Jag och Amanda satt i bastun och snackade :) sen gick vi in i Håkans biorum(!) och tittade på Borat! hahaha! den var bra!!

Söndag: alla mina planer för dagen förstördes av att jag blev sjuk :S så allt jag gjorde var att ligga i sängen med 39.1 graders feber, gå på toa, dricka Cola och äta riskakor. Funny...

Och det här är veckans planer, plus krossade planer.

måndag: ligga hema med feber och ont i magen, skulle gått på Majas teater uppvisning och tränat, menmen...

Tisdag: kanske vara hemma, kanske inte. The British day i skolan. jag kommer inte vara med på träningsmatchen mot Handen.

onsdag: träning? maybe. vi får se.

Torsdag: vet inte

Fredag:
filma???

Lördag
: västerortscupen

Söndag: västerortscupen


HEJDÅ





Kommentarer
Postat av: Majjaaa

är inte säker på att jag ska ha den, måste be Emmy sätta in den. Mammy har gjort den så Emmy måste sätta in den, för jag vill ha en design som matchar!<33333 Tack BTW! Puuusss krya krya

2010-05-04 @ 14:27:46
URL: http://misscan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0